Cert HE Developing as a Madrassah Teacher

Course overview

Statistics
Qualification Sertifikat
Study mode Full-time, Part-time
Durasi 1 year
Intakes September
Tuition (Local students) Data not available
Tuition (Foreign students) Data not available
Advertisement

Admissions

Intakes

Fees

Tuition

Data not available
Local students
Data not available
Foreign students

Estimated cost as reported by the Institution.

Application

Data not available
Local students
Data not available
Foreign students

Student Visa

Data not available
Foreign students

Every effort has been made to ensure that information contained in this website is correct. Changes to any aspects of the programmes may be made from time to time due to unforeseeable circumstances beyond our control and the Institution and EasyUni reserve the right to make amendments to any information contained in this website without prior notice. The Institution and EasyUni accept no liability for any loss or damage arising from any use or misuse of or reliance on any information contained in this website.

Entry Requirements

  • Ijasah SMA dengan nilai rata-rata 7-9
  • Kredit IELTS atau TOEFL

Curriculum

Anda akan memperdalam pengetahuan Anda tentang pengajaran dan pembelajaran dan mendapatkan wawasan yang Anda bisa untuk berlaku untuk mengajar Anda sendiri.

Anda juga akan mulai mempertanyakan teknik mengajar, dan Anda akan mulai mengidentifikasi dampak dari beberapa aspek pendekatan Anda saat ini dan cara-cara yang ini melibatkan peserta didik.

Serta berbagi pengetahuan dari sendiri mengajar madrasah saat Anda, tentu saja mengambil evaluatif dan pendekatan analitis untuk metode pengajaran.

Anda akan melihat model praktik yang baik, memiliki kesempatan untuk menantang model ini dan membandingkannya dengan apa yang sedang Anda lakukan di dalam kelas.

Pendekatan ini akan memungkinkan Anda untuk berpikir tentang membuat perubahan untuk latihan Anda saat ini sementara tetap berkomitmen dengan harapan madrasah Anda.

Kita akan melihat contoh praktek yang baik dari dunia pendidikan. Anda akan didorong untuk berpikir tentang peserta didik dan tentang isu-isu seperti inklusi dan memungkinkan semua peserta didik untuk mencapai potensi penuh mereka.

This website uses cookies to ensure you get the best experience. By using this site, you acknowledge that you have read and understand our Cookie Policy , Privacy Statement and Terms & Conditions .

Maximum 6 courses for comparison!

Courses selected for comparison