Prof Doc Educational and Child Psychology

Course overview

Statistics
Qualification Doktor (S3)
Study mode Full-time
Durasi 3 years
Intakes September
Tuition (Local students) Data not available
Tuition (Foreign students) Rp 496.494.520
Advertisement

Admissions

Intakes

Fees

Tuition

Data not available
Local students
Rp 496.494.520
Foreign students

Estimated cost as reported by the Institution.

Application

Data not available
Local students
Data not available
Foreign students

Student Visa

Data not available
Foreign students

Every effort has been made to ensure that information contained in this website is correct. Changes to any aspects of the programmes may be made from time to time due to unforeseeable circumstances beyond our control and the Institution and EasyUni reserve the right to make amendments to any information contained in this website without prior notice. The Institution and EasyUni accept no liability for any loss or damage arising from any use or misuse of or reliance on any information contained in this website.

Entry Requirements

  • Minimum 2.2 Honours in Psychology (BPS Accredited).
  • Overall IELTS 6.5 with a minimum of 6.0 in Writing, Speaking, Reading and Listening (or recognised equivalent).

Curriculum

tentu saja melibatkan pembelajaran berbasis kampus-dan pengajaran, pembelajaran mandiri, penelitian dan penempatan di Psikologi Pendidikan Services (EPS) dan pengaturan pekerjaan lain, di mana Anda akan bekerja di bawah pengawasan.

Pada tahun pertama Anda, Anda akan menghabiskan sebagian besar dari dua suku pertama di kampus, menyelesaikan modul dalam Praktek Profesional, Perkembangan Anak, Proses Penilaian Psikologis dan Konsultasi dan Intervensi.

Sementara belajar modul ini Anda juga akan menghabiskan waktu mengembangkan keterampilan dengan anak-anak dan orang muda.

Dalam jangka ketiga Anda akan melakukan modul di Praktek Profesional di Real World, di mana Anda akan memiliki penempatan blok dalam pengaturan EPS. Modul keenam adalah Penelitian Desain, yang mempersiapkan Anda untuk tesis penelitian Anda.

Pada tahun kedua Anda akan mengambil penempatan beasiswa-didukung selama tiga hari dalam seminggu. Selama waktu musim gugur Anda akan menyelesaikan modul di universitas penelitian - untuk menyelesaikan proposal penelitian Anda pada penempatan.

Sepanjang tahun Anda juga akan mengambil modul di Mengembangkan Kompeten dan Reflektif Praktisi dalam Sistem Sederhana dan Anda akan memulai penelitian untuk tesis Anda.

Pada tahun ketiga Anda akan terus dalam penempatan Anda, serta menyelesaikan modul dalam Mengembangkan praktisi Kritis dan reflektif dalam Sistem Kompleks. Anda akan menyelesaikan penelitian dan menulis tesis Anda.

This website uses cookies to ensure you get the best experience. By using this site, you acknowledge that you have read and understand our Cookie Policy , Privacy Statement and Terms & Conditions .

Maximum 6 courses for comparison!

Courses selected for comparison